Our moment

Hej, det var ett tag sedan jag bloggade nu. Har försökt att hinna med men jag har aldrig haft tid! Men jag kan sammanfatta helgen lite snabbt. Efter skolan på fredan åkte jag, moa, moa och julia till stan och fika och shoppa oså. Jag köpte mina älsklingars parfym "our moment". Har längtat sååå mycket på att få köpa den! Men sen på lördagen så var jag med moa och moa och tog det mest lugnt. Igår vare bla träning och jag bakade cupcakes med Moa. Sen under helgen har jag även kollat på en del basket EM och gick väll inte så speciellt bra för sverige..
Den här dagen har varit en ganska skön skoldag. Efter det så földe moa och moa med mej hem och sen har jag hunnit med träning! Imorgon så ska vi typ vara ute i skogen innan lunch och sen vet jag inte så mke mer;)
Kram //Elin

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0