HELGEN

Hejj tänkte berätta lite snabbt om helgen.
 
Lördag: Var med Moa på dagen, vi fota, va ute o gick, gjorde lunch osv. Sen på kvällen kom Jacob och saknade Ebba för vi skulle servera på mammas 40 års fest, förutom all städning o disk hade vi verkligen hur kul som helst med pizza till middag, fyrvererier, hur god tårta som helst, disco, film osv! Jag somnade där vid halv 3
 
Söndag: Alva kom vid 12 då såg vi "svenska hollywood fruar", haha. Sen gick vi ner på stan för de var ju skyltsöndag, det var jätte mysigt o julfint! Sen gick jag o Alva hem vid 4 kanske och prata, sprang runt i sparken haha osv! Men vi hade sjukt kul iallafall! Sen när jag kom hem pluggga jag och såg filmen "känn ingen sorg" som var jätte bra! Pussar /Moa
 
Alla var tvungen att ha mask på festen;)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0