Fredag imorgon!

Hej hej! Den här skoladagen var den skönaste i år helt klart! Hade bara tre lektioner och slutade halv tolv! Så då åkte jag, Moa, Moa, Alle, Hedda och Hanna till stan och hade kul! Vi gick på en del affärer och sen fikade vi på cafe göteborg! 
Nu ska jag ta och plugga för imorgon har vi kemi prov. Så det blir väldigt svårt säkert men innan lunch så ska vi i klassen gå till nolia där vi ska typ göra nåt. 
Btw imorgon så ska jag och Moa D och se på udominate (Umeås A-lag i basket bland damer) match! Åh vad jag har längtat! Den är kvart över sju så det kommer bli toppen! Jag verkligen älskar att se på deras matcher!
Men i alla fall, igår så uppdaterade jag mobilen till ios 7. Sjjälv tycker jag faktiskt om den jätte mycket!
Nu ska jag ta och plugga iaf.
Kram /Elin
Saknar sommaren!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0