Äntligen helg!

Hej, just nu känns det sååå skönt med helg! Jag kom nyss hem från stan där jag var med Moa och Moa. Vi gick runt och kikade lite. Fick med mej hem en foundation och sminkpensel från H&M. Men hur som helst, på skolan hade vi två läxförhör plus en diagnos. Fast det gick faktiskt jätte bra tror jag! Sen imorgon så ska jag bort vid middag, annars så ska jag inte göra så mycket under dagen. Passa på att fråga i våran frågestund också!Videon som vi kommer svara på frågorna kommer imorgon så fråga på en massa frågor! By the way, idag så fyller min lilla sötnos Niall från one direction 20 år, grattis! Annars så hade jag inte så mycket mer att säga.
Kram //Elin
Haha oseriösa, älskar dej pluttis!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0