You got every right to a beautiful life

Tänkte berätta lite snabbt om gårdagen och dagen. Efter skolan igår följde underbara Maja och Alex med mej hem o vi planerade kvällen, pratade på oså sen åt Maja middag här också sen kom Alex tillbaka till oss på kvällen. Vi cyklade runt, handlade lite oså sen for vi tillbaka till mej o såg lite film, prata, skrattade o bara hade sjukt kul! Sen sov Maja över här också, så det var toppen! Sen idag fixade jag o maja oss o bara hade en mys morgon sen for vi till strömpilen o shoppade, tog en mysfika o fotade lite vid älven. Jag fick med mej ett svart vanligt linne från H&M. Sen nu har jag ätit middag o efterrätt för det är några gäster här. Så de blir en lugn kväll. Pussar /Moa
 
 
 Jag o min finaste!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0