Jag kan göra vad som helst för dig i världen

Hejj har haft en jätte bra söndag!! Myste med en god frukost med mamma o sen vid 1- halv 2 hämtade Hedda o Hanna upp mej och då for vi och hämtade Elin o Alle sen vidare till megazone. Där vi körde fortet o hade sjukt kul! Vi kom delad första plats, yey! Sen gick vi till max o köpte glass o bara hade det bra! När jag kom hem gjorde jag och mamma middag sen for jag iväg o var med Hanna, Hedda o Alle. Vi gick runt på grubbe o kollade en stund lite träningar o bara hade det jätte kul! Sen for vi hem till Hanna o kollade på några av våra filmer sen kom jag väll hem vid 9 och har duscha t o nu ser jag på nån serie med mammis. Puss /Moa
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0