Du kan skrika eller hata mig, tänker ändå alltid välja dig

Torsdag idag och det känns jätte bra! Fick sluta ca 1 timme tidigare för no lektionen blev inställd så då åkte jag, Moa, Elin, Hanna, Hedda o Alle till ÖoB och köpte massa godis, chips o läsk oså för imorrn ska vi ha myskväll o sova över här så det blir toppen! Sen åkte jag hem o plugga sen mötte jag upp Elin och vi är "hjälptränare" till små killar i basket så det var kul! Nu sitter jag o lyssnar på musik o tänker på massa saker som händer just nu som gör mej väldigt ledsen så försöker tänka att jag ska va glad för det är fredag istället för att ora mej vad som kommer hända senare. Pussar /Moa
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0