COSY

Hejj jag har haft det hur bra som helst dom senaste dagarna!! Tänkte visa lite hur mina dagar sett ut och hur morron dagen kommer se ut.
 
Igår: For till stan med Hanna o Alle, vi hade hur kul som helst. Kan verkligen inte sluta skratta när jag är med dom där galningarna! Vi åt lunch på stan, provade kläder och bara hade det jätte bra! Sen vid halv 4 kanske, då for vi till Hedda sen vidare till ica för att handla gott till kvällen för Hedda, Alle o Hanna sov hos mej. Sen på kvällen hade vi det bara jätte bra vi kanske somnade vid 3.
 
Idag: Vaknade upp brevid mina härliga tjejer, sen städade vi lite. Efter det for Hanna hem men jag, Hedda o Alle gick på en promenad sen bakade vi scones och gjorde smothies. Sen idag har vi bara legat i soffan och kollat på serier, filmer, pratat, sjungit, haha! Dom for hem nyss och jag gör inte nånting nu sen ikväll ska jag bara ta det lugnt.
 
 
Imorrn: JAG FYLLER 13!! Så det firas med att jag kommer träffa Moa, Elin, Hedda, Alle o Hanna och ha en mysig fika. Sen på kvällen kommer kusinerna så det blir toppen!!
 
Pussar /Moa


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0