And your eyes, irresistible

Hej, nu var det ett tag sedan jag bloggade, sorry for that. Sen så försvann mitt förra inlägg och vet inte varför. Men som ni vet så sovde jag över hos moa w med moa d, hedda, hanna o alle Fredan till lördan. Vi hade det såå bra! Sen på lördan var jag med hanna lv och vi fotade lite i skogen. på kvällen var jag med lillebror, moa d och hennes lillasyster för våra föräldrar var borta så vi tog hand om syskonen. Vi åt på frasses och köpte godis oså! Igår gjorde jag inte så mke men jag åkte till mina fina kusiner Emilia och Lukas på kvällen och var där en stund. Idag var det en vanlig skoldag och hoppas morgon dagen blir toppen!
kram //Elin
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0