Allting har ett slut

Igår efter skolan pluggade jag lite sen åkte jag och tränade småkillarna och de är ju alltid lika kul! Sen när jag kom hem träffade jag saknade Alva! Vi pratade, kollade på bilder från när vi var typ 4 till 11år. Sen gick vi ut på en prommenad o bara hade det jätte mysigt! Sen när jag kom hem vid halv 9-9 pluggade jag. Idag är det fredag o det känns toppen! Sen är det ju också lov nästa vecka så jag kan inte va gladare! Men efter skolan ska jag, Elin, Hedda o Hanna åka ner på stan, fika, shoppa o bara ha de jätte bra! Sen ska jag o Elin gå till Gammlia och möta upp saknade laget och äta middag med dom sen se på match! Så min fredag kommer vara skitbra! Pussar /Moa
gammal bild på mej o finaste Alva!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0