So open up your heart and just let it begin

Hej, har varit dålig på att blogga på senaste tiden så jag ska bättra mej! Igår så hade vi en vanlig skoldag och på kvällen spelade jag, hanna, hedda, alle, moa och moa in en ny film, haha! Har alltid så sjukt kul när jag umgås med dessa tjejer!
Dagen har varit helt okej, efter lunch var vi och kollade på någon "matte-föredrag" om man kan kalla det så. Men efter det så slutade vi och då följde moa med mej hem och vi fikade, kollade lite på youtube och planerade morgondagens träning, och det kommer bli super!
Just nu längtar jag verkligen tillbaka till USA resan men jag får väll sikta mot sommaren då vi ska till Turkiet med kusiner och vänner!
Kram //Elin
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0