I spend her love until she is broke inside

Hej, vet att jag har varit jätte dålig på att blogga nu, men har haft väldigt mke läxa oså. Men somsagt i helgen så åkte jag o min familj till sundsvall där vi shoppade, linus spelade pingis där och badade på himlabadet där jag träffade maja! Men jag kan säga att det var en toppen helg iaf! Sen så kom ju även story of my life musik videon ut under helgen och den var såå bra! Var jätte nära på att gråta, så fin video!Sen under veckan har det varit skola och idag så haee jag o moa träning för våra pojkar och hade kul! Imorgon har vi prov och läxförhör och känns inte så kul.. men det är ju lix fredag då och sen ska vi spendera kvällen hos alle och ha en "halloweenfest" fast den är lite sen, men vi kommer ha super kul!
kram //Elin
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0