Dålig uppdatering..

Sorry vet att ja inte har bloggat på ett tag nu men i lördags har jag varit på min mosters begravning. Det var det jobbigaste jag har varit med om och är jätte ledsen över det. Så därför har ja inte bloggat på ett tag. Min kusin Tilde kom även på besök från stockholm.
Men idag var väl en helt normal skoldag. Var med moa o hanna efter skolan hos moa och prata o chilla lite. Har nyss ätit midda o ska snart på stan med pappsen o köpa present till mamma. När ja sen kommer hem ska jag ta och plugga lite. Imorn blire NO dag så vi ska va ute hela dagen sen på kvällen blire träning med en timmes löpning och en timme basket. Kommer vara halvt död då efter det!
Hejdåå //Elin



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0