Just give me a reason

Hejj har värkligen varit en toppenhelg! I lördags lunchade jag med Maja o Elin sen mötte vi Moa på bion. Filmen vi såg var Pitch Perfect. Den var grym! Efter filmen gick vi en stund på stan. På kvällen åkte jag o familjen till några vi känner där åt vi middag såg melodifestivalen osv. I går va jag på klas basketmatcher inte jätte kul men men. Sen åkte vi ner på stan, gick på statsbiblioteket o hemmakväll sen tog vi en "fika" på max. Sen på kvällen möte jag Tove o Elin vi köpte godis o dricka för 104 kr! Alltså köpte vi ett kg godis! Sen gick vi hem till mej o såg på film,skypade, pratade, myste, skrattade,sjöng och grät. Filmen vi såg var hunger games. Jag grät när en snäll tjej där dör. Tove o Elin gick hem vid 10. Vi hade en sjukt kul kväll! Idag så ska jag luncha/fika på café göteborg sen blir det nog en liten sväng ner på stan, ikväll blir det träning sen ska jag se breaking dawn part 2. Ha ett underbart sportlov!!<3 //Moa
Bjuder^!!;*
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0