Bäst onsdag!

Hejj dagen har verkligen varit hur bra som helst! Mamma, jag o Klas hämtade upp Elsa o Lena sen for vi till Hörnefors. Där träffa vi massa andra som Maja L, Ellen, Lucas, Hanna, Hanna, Noah, Ida, Ina. Vi hade verkligen super kul! Med bad, prarat, skratt, solat o bara haft de super mysigt! Tack för en grym dag allihopa! Sen när jag kom hem tränade jag lite sen efter maten mötte ja upp elin vi åkte till en park o fika, prata, myste o sa hejjdå. Eftersom jag imorrn åker till Stugan sen vidare till Stockholm sen Spanien Gud är så taggad! Nu håller jag på tt färga ögonbrynen. Så det bblir nog bra. Puss<3 /Moa
 
 
Älskar er fina tjejer!<3
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0