Älskar er bästavänner!

Hejj, efter skolan for jag hem och tråkade. Sen kände jag inte för att gå på träningen så skippade den (privata själ). Men ist for jag ut på en liten springrunda med bästa maja. Efter satte vi oss och prata, verkligen skönt att få säga allt man bärigt på ett tag nu, för det var ganska länge sen vi sågs så det var skönt att få bara prata med henne! Älskar dej gmn! Sen for jag o mammis till D&D. Jag köpte ett par svarta jeans. Nu kollar ja på tv, imorrn är det brännbollsdag sen ska jag på stan med Maja, det blir super. Ska också bara säga att jag verkligen älskar mina vänner, ni betyder jätte mycke. Om vi bråkar löser vi alltid det, ni ställer alltid upp för mej och finns alltid där för en, jag är jätte tacksam för det. Älskar er jätte mycke! Ni vet vilka ni är! Puss<3 /Moa

Haha elin tänker på dej!<3



Kommentarer
Maja

<3

2013-06-04 @ 22:32:38
URL: http://majadavidsson.myshowroom.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0