Lever livet

Hejj, sen ja blogga sist har de hänt massa!! Jag o min bästa Elsa har flugit till Spanien och bott i ett ur lyxigt hus! Huset var verkligen hur fint som helst vi hade pool, pizzaugn, bubbelpool, stor fin uteplats, bar, fina rum, utekök osv. Vi hade verkligen allt!! Sen var allt annat också bara toppen, dagarna har gått hur fort som helst och varit hur bra som helst. Vi har badat, shoppat, ätit god mat, badat i havet, fotat, varit på vattenland, haft underbart väder med ca 35grader varje dag osv. Men hela resan blev så mycke bättre för de underbara sälskapet, tack Elsa, Klara, Oskar, Lena, Christian och min familj för en bäst resa. Men de slutar ju inte än, idag åkte vi till Granada. Vi bor nu på ett fint hotell oså men imorrn far vi till Malaga där ska vi bo i 2dagar. Så de blir säkert jätte bra. Jag är så grymt nöjd med resan hittills! Nu har ja nyss kommit till hotellrummet från den goda restaurangen vi spenderat kvällen i. Alla bilder vi tagit med systemkameran får ni när ja kmr hem. Men ni kan ju få lite bilder ja tagit med mobilen. Förlåt för ett så långt inlägg men men. Puss<3 /Moa



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0