Hej hej umeå

Hej jag har precis kommit hem från en lång bil resa från falun. Känns jätte skönt att äntligen få vara hemma fast ändå sorgligt att det här var den sista gången vi åkte till morfars hus. Min morfar dog för några månader sen så vi rensade ut hela huset. Fast vi hade ändå kul! Bada, sola, lekte med min lilla kusin Tilde och spelat mini golf med mer. Jag har inte blogat under tiden pga dåligt nätverk som maja tog upp i hennes gäst bloggning.
Just nu saknar jag mina vänner otroligt mycket. Speciellt Moa W som jag inte har träffat sen dagen innan hon for till spanien! Så det blir kul att få träffa lite vänner imorn. På tisda så ska jag o moa o moa ner på stan hade vi tänk oså. Nu ska jag ta och sova snart.
Kramis //Elin



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0