GÄSTBLOGGNING

Hej på er elin och moas läsare! Maja här, ska gästblogga lite åt dessa fina tjejer! Moa är just nu i gävle och kommer hem på söndag så ska jag få träffa min saknade brud. Dom kan inte updatera nu för att dom inte har något nätverk, that's why i am here ;) Själv så är jag i min stuga nu och har just sett en film ''safe house'', den var ganska bra - tips till den som gillar action filmer! Vill bara säga att moa och elin är två underbara tjejer som förtjänar mer läsare så gulliga som dom är! Nu när jag väl skriver kan jag passa på att länka min blogg HÄR om ni har lust att kika in. Hoppas ni får en grym kväll/natt så hörs vi kanske sen! Godnatt :)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0