Bäst dag med mina tjejer

Hejj gårdagen var kanon! Först mötte jag upp maja vi for till cafe Göteborg o tog en mysig fika sen mötte vi upp Alexandra o Jonna och vi for till Nydala, där ba myste vi på med prat, bad, musik osv. Sen for vi till Vezzo o åt en mysig o god middag. Sen for vi till en kvarterslokal på umedalen där vi spenderade kvällen o natten. Vi hade super mysigt o super kul! Men jag har gjort illa foten så den har svullnat upp o jag har bandage o kryckor... Haha vi bjuder på alla bilder. Puss<3 /Moa

Jag o Majas fika på cafe Göteborg
Mina gullisar<3
Majas mat o pizzan där bak är Alexandras;)
Min mat
Hahaha våra fötter;)
Jag o min älskling<3
Finaste Alexandra<3
Ni är så jävla gryma tjejer älskar er så mycke!!<3
Vårt godis;)
Hahha min fot....


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0