Äntligen hemma!

Gud jag vet inte vars jag ska börja men jag har haft det jätte bra fast nu på slutet har jag bara velat hem men. Iallafall, jag åkte ju till Spanien o var där i 11dar o hade de underbart! Sen åkte vi till Gävle där vi hälsade på min sjuka farmor, älskar dej farmor! jag vet att du kommer klara det här så strak som du är! Sen hälsade vi på mina kusiner, farbror, faster osv. Det var trevligt sen åkte vi till vår stuga i höga kusten där vi var med mormor, morfar, morbor, mina andra kusiner osv. Vi hade det jätte bra! Nu idag åkte vi hem o nu är vi äntligen hemma! Gud nu ska jag krama om alla saknade människor här hemma o bara njuta! Jag kanske har sagt det här fast jag vet inte, men iaf många bilder vi tog i Spanien var på Klaras systemkamera o hon är  i Berlin nu så ni får dom bilderna när hon kmr hem. Förlåt att det har varit så dåligt bloggande medans jag varit borta, men nu ska jag börja blogga igen! fast min gulliga Maja har ju bloggat lite, tack för de älskling! Puss<3 /Moa
Jacob igår kväll, haha
Jag idag när Jacob jag o familjen stannaade på candy corner
Och lilla söta Osian<3
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0