Luckiest girl on the planet

Hejj på er alla människor idag är de tisdag som ni redan kanske vet och de har varit en grym dag skolan var väl helt okej! Efter skolan tog jag,hanna,elin o moa bussen ner på stan. vi fikade på waynes coffe sen gick vi runt lite hanna köpte ett halsband, moa köpte nå tovnålar, elin en ring men jag köpte inget;) Sen åkte jag buss hem själv eftersom dom tog en annan buss som går till rödäng;) På bussen träffade jag Mira, de va länge sen jag såg/träffa henne så de var kul att få se/träffa henne igen;) Jag hoppade av bussen ganska nära mej sen gick jag hem de var skönt;) Just nu så pluggar jag blir väl att ha en myskväll ikv;) Nu ska jag fortsätta med att plugga matte,engelska och spanska:/ Hejjdå<3 //Moa


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0