Uncover

Hejj dagen har varit toppen! Började med att jag fixa iordning mej och sen gick till Alva det var JÄTTELÄNGESEN jag träffa henne så de var roligt. Vi gick till strandpromenaden och fotade sen gick vi och åkte skrana! Efter det så va vi hos Alva vi fixade naglarna och bara pratade gick hem vid 3 eftersom hon skulle bort. När jag kom hem så bakade jag med Marika och Lotta som bor på övervången i mitt hus. Det vart jättegott! Har varit en lugn kväll ska ta sova snart, lång vecka framför mej.. Kan lägga upp bilderna vi fota med systemkameran sen när jag fått alla bilder av Alva men ni kan få se några bilder jag bara tog med mobilen;) Hejjdå<3 //Moa



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0