Tillbaka till det vanliga

Jepp, imorn börjar skolan och det känns jätte tråkigt attxsommarn redan är slut! Det här har varit en riktigt underbart lov och det känns tungt med att gå tillbaka till plugget. Men det är bara att kämpa på. Ska ju bärja i en helt ny skola och klass så det känns roligare än att gå tillbaka till grisbacka skolan igen.
Om ni undrar varför jag inte har bloggat på länge så är det för att jag har varit med basketlaget och sovit över med de i betness. Ska lägga upp i ett annat inlägg på bilderna där ifrån. Men idag har jag varit med moa och moa, städat mitt rum med mera. Nä nu ska jag ta o sova så jag orkar gå upp imorn!
Kram //Elin



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0