Stan nästa

Hej! Gårdagen var super! Jag, moa och moa cyklade ner till nolia och var där i några timmar och bara hade det kul. Sen på kvällen var det träning. En timmas löpning och en timmas basket. Riktigt jobbigt men ändå härligt att få spela lite basket, var så länge sen sist! När jag hade duschat var jag med Hanna. Vi pratade och bara gick runt lite. Sen kom även moa d och var med oss ett litet tag. Sen när hon hade gått hem så spelade jag och hanna fotboll mot hannas lille bror david och hans kompis. Det var kul även fast jag inte riktigt kan det där med fotboll;)
Men snart så ska jag och Mois ner på stan och ikväll så kommer mina kusiner lukas och emilia och sover över.
Kram //Elin

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0