Morgon

Hej, har haft så fullt upp de senaste dagarna så ja har inte hunnit med att blogga! Men i fredags så åkte jag o mamma tidigt på morgonen till tandläkarn och det gick väl bra. När jag sen kom hem så for jag till Tove som jag inte träffat på ett tag nu, så det var kul! Vi prata, såg på film mm. Sen vid middag så for jag och familjen till Amanda och Daniel på Haga. Det var även länge sedan jag träffa Amanda oså. Vi spelade bland annat bedminton, pratade, spelade spel.
Gårdagen var också super bra! Efter lunch så kom Moa och vi bakade en kladdkaka! Sen kom Moa och Hanna, så då var vi med de. Efter lunch så spelade jag, hanna, hanna, moa d och ina fotboll mot Sanna, Tilde, Linus och Sannas kusin. Efter det så gick vi till coop och sen så var vi även med Ellen, Elsa, Ida, Moa w och en liten tjej som heter Line. Vi pratade, gick till en lekpark mm.
Idag har jag inget planerat än för dagen, men det kommer nog att bli bra!
Här kommer lite oseriösa bilder!
Kram //Elin



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0