Lördag!

Hejj har haft en jätte bra dag! For till Elin vid 1. Vi prata o bara myste på sen bakade vi en kladdkaka. Sen mötte vi upp Moa o Hanna o vi va med dom. Sen åkte jag hem fixade mej lite oså sen for jag till en stor kräftskiva. Där mötte jag upp Bert (Hanna) o vi skulle ha en station till kräftskivan. Sen va jag med Elsa, Ellen, Ida o Line. Vi gick runt lite lekte med söta Line i en lekpark osv. Sen mötte va vi med Linus, Hanna, Elin, Ina osv. Sen kom de jätte många då spela vi fotboll också. Vi hade en jättebra kväll! Sen for jag hem med brorsan, Jacob, Maja o Alexandra. Sen for jag o brorsan hem o satte på tvn oså nu bara myser vi. Puss<3 /Moa



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0