Allstar

Hejj dagen har varit super! Åkte med mamma till lite affärer imorse o fick med mej 2 plagg. (Kan visa dom i ett annat inlägg.) Sen då? jo sen mötte jag upp Jonna o Maja och vi cykla ner på stan o bara hade det bra där! Sen cykla jag hem o städade mitt rum lite o fixade mej inför middagen. Vi var nämligen på allstar med några vi känner o deras små söta barn. Vi hade det jätte bra där! Sen åkte vi hem såg på film oså. Nu gör jag inte så mycke ser nå dåligt på tv osv. Imorrn ska jag va med Alva o de blir säkert super! Saknar henne så! Puss

Jag o Jonna provar nå konstiga hattar, haha gud! Älskar dej min Jonna!

Jag o söta Svea o Freja!

 

Mina små gulliga tjejer!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0