12 år!!:)

Hejj idag fyller jag 12 år!:D
Jag har fått en iPhone 4, rosa bumber skal, blå tröja från JC, en rosa handduk som får håret att torka snabbare, en kokbok och lite annat:)
Idag ska jag mamma o brorsan ut o äta lunch sen ska vi fara o hitta på nå kul:)
Ikväll har jag träning efter träningen kommer mina några från släkten och då ska vi ha födelsedags middag det blir grillad kyckling med pommes och sallad sen till efterrätt blir det marängtårta:)
Här kommer lite bilder på några pressenter o så;)   Hejjdå<3 //Moa



Kommentarer
kristina

GRATTIS MOA<3 jag vill ha tåta!!!!! föresten snyg tröja! i love it<3 kan jag få din iphon 4 :D

Svar: Tack!<33 Nee tyvär så kan du inte få min iphone<33Älskar dig puss<33
Moa Wennberg

2012-10-29 @ 23:19:47


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0