Gomorron!;*

 
Förlåt att jag inte bloggat så mycket men har haft ganska fullt upp:)
I fredags vare nobel!:D vi fick sovmorgon till kl.9.00!!:) Sen när vi kom till skolan fick vi först gå tips-prommenad, sen fick alla tjejer byta om vi vårt klassrum:)
Efter det så gick vi nobel-paraden det var väldigt kul o väldigt nervöst;)
Sen näre va mat så skulle man stå bakom stolen till alla kommit in:/
Då svimmade jag rakt fram på bordet pga att jag fick slut på syre, men det gick bra, som tur var:) Till mat fick vi kyckling-tacos och till efterrätt fuck vi kladdkaka med grädde o hallon:D Sen fick vi gå hem ca.13.00:)
Igår så gick jag upp ganska tidigt o for till stan med Maja:)
Maja köpte julklappar, också åt vi lunch på nya waynes:)
Sen tog vi bussen hem o möte upp Elin på coop och gick till Maja för att baka cupcakes:) vi gjorde choklad cupcakes, dom blev as bra bara för att vi äger. Sen s gjorde vi tacos till middag, duktiga tjejer! Elin var dock inte med. på kvällen kom Tove o Alva:) Vi pratade o sen gick vi ut o hade snökrig:D Sen var jag o Maja så blöta att vi gick hem till Maja o tog ett bad:) Sen gick vi till Tove o Alva, vi skypade, åt godis, pratade/skrattade, såg på film:) Där efter gick jag o Maja hem till Maja o jag sov över där:) Nu ligger vi ny vakna;)
Hejjdå<3 //Moa
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0